Essenté nově koupíte v centru Prahy, v salonu Outlá Kábrtová

Produkty české kosmetické značky Essenté nově koupíte v centru Prahy – v salonu s uvolněnou domáckou atmosférou, kterou umějí vykouzlit jen Klára Outlá a Petra Kábrtová. A tak jsme se k nim do stylového pražského Karlína hned vydali, dopřáli si zážitky, luxusní péči, a hlavně si povídali: o tom, jak do salonu přivést mladé zákazníky, jak si je udržet i proč se vyplatí, když vás práce baví…

kosmeticky-salon-outla-kabrtova-inspirace-essente

Útulná jednoduchá pánská pracovna. Tak nějak působí vstupní prostory salonu Outlá Kábrtová. Za recepcí na poličce si hoví luxusní gin, šampaňské, vládne tu příjemné přítmí, do kterého prostě chcete zapadnout a nechat se opečovávat…

Ovšem tady to začíná už na recepci, kde vám nabídnou čaj – a pozor: většinou vlastnoručně upečený koláč! Ve vázách nechybí krásné barevné a hlavně živé (!) květiny, éterem se line příjemná uklidňující hudba, pomalu se ocitáte v jiném, poklidnějším světě…

Nutno dodat, že k těm příjemným pocitům ještě výrazně přispívá i vyhřívané lehátko, na které se položíte hned vedle – v království Petry Kábrtové, za níž jsem se vydala kromě povídání i na ošetření kosmetickými produkty Essenté.

Nic u nás není jako na běžícím pásu

kosmeticky-salon-outla-kabrtova-inspirace-essente

A Petra skutečně umí. Rozumí pleti zralé i mladé, a klidně ještě i problematické. Tento salon je totiž zcela výjimečný i tím, že polovinu klientely tvoří zákaznice mladší třiceti let, což je pro Českou republiku stále velice netypické…

„Mladé holky u nás do salonů pořád moc nechodí. Začínají až po třicítce, a to je pozdě. Měly by o sebe začít dbát nejpozději kolem pětadvacítky,“ říká Petra, která má ale osobní zkušenost i s péčí o daleko mladší pleť.

„Dceři je dvanáct a ošetření už si taky někdy dopřeje. To, že k nám chodí mladé zákaznice, ale přičítáme energii, kterou tady vytváříme. Chceme, aby lidem u nás bylo dobře, aby cítili, že se o ně skutečně zajímáme. Kromě živých květin, buchet nebo třeba čaje jim nabízím hlavně svůj čas. Nikam nespěchám, vždy po proceduře mám na každou klientku ještě půl hodiny času, kdy se můžeme pobavit o domácí kosmetické péči, představím jí přípravky, které jsem při ošetření použila, doporučím, co je vhodné právě pro její pleť při domácí péči… Jindy chce klientka třeba nějakou doplňkovou péči a jindy si prostě jen chceme prohlédnout fotky z její dovolené,“ usmívá se Petra s tím, že návštěva kosmetičky by měla být pro zákaznici zážitek, kdy si dopřeje příjemné vybočení ze své denní rutiny a nechá se hýčkat.

Tomu odpovídá i styl zdejšího ošetření. Kosmetička nešetří doteky, provádí precizní masáž a ve chvílích, kdy nanese masku a nechá ji působit, se začne věnovat klientčiným rukám. „Samozřejmě se zákaznice zeptám, zda si chce jen odpočinout a nebýt rušena, nebo si přeje i masáž rukou. Zkrátka chci, aby si každou chvilku skutečně vychutnala,“ vysvětluje Petra.

kosmeticky-salon-outla-kabrtova-inspirace-essente

Jen doporučení už dnes nestačí, musíte jít s dobou

A jak je to tedy s tím přivedením mladých zákaznic do salonů?

„Na mladé zákaznice se prostě musíte zaměřit, a v tom je naprosto skvělá moje kolegyně Klárka Outlá. Díky ní jsme aktivní na sociálních sítích, podporujeme řadu charitativních akcí, účastníme se těch společenských včetně několikaleté spolupráce s Miss České republiky… Dnes už lidi do salonů zkrátka nechodí jen na doporučení, je třeba jim vyjít vstříc. I proto jsme investovali například do našich webových stránek, fotíme si svoji práci a dáváme ji na sítě,“ radí Petra.

kosmeticky-salon-outla-kabrtova-inspirace-essente

Dobrý salon dělají zdánlivé maličkosti

Největší efekt pak podle ní dělají malé samozřejmé drobnosti.

„Nešetříme vzorečky, aby si klientka mohla kosmetiku vyzkoušet. Zpravidla máme osobnější vztahy, a tak jsem třeba jedné zákaznici nachystala balíček drobností, když přišla na poslední kosmetiku před mateřskou. Vydělané peníze musíte umět do klientek investovat zpátky – a to třeba i v podobě různých kurzů, které navštěvujeme, čímž si prohlubujeme znalosti, a to je výhodné i pro naše klientky. Chceme dělat svoji práci pořád lépe a lépe, to máme s Klárou společné. A taky to, že chceme, aby klientka cítila, že jsme tady pro ni, že jí nasloucháme. Práce pro nás zkrátka není rutina, je to něco víc, něco, co nás pořád baví,” dodává Petra.

A proč se Petra s Klárou rozhodly, že se stanou prvním pražským výdejním místem české kosmetické značky Essenté? „Klárka s Essenté pracovala od samého počátku, kdy vzniklo. Produkty viděla na veletrhu a moc se jí líbily složením, ale také designem, a hlavně praktickým pojetím – produkty mají pumpičky, nic se tak nemusí složitě nabírat špachtličkami a podobně,“ přibližuje odbornice, která si u své kolegyně Essenté vyzkoušela jako zákaznice. „Byla jsem spokojená, a tak když jsem se začala věnovat kosmetice, taky jsem si vybrala, že budu pracovat s Essenté.“

kosmeticky-salon-outla-kabrtova-inspirace-essente

Petra Kábrtová doporučuje:

A jaké jsou Petřiny oblíbené produkty od Essenté?

„Rozhodně Mycí emulze s AHA kyselinami a nedám dopustit na Aktivní booster při akné. Profesně pak oceňuji především Jemný pleťový peeling.

Pokud vás zajímají další rady zkušené kosmetičky Petry Kábrtové, přečtěte si další článek na téma Jak bojovat s akné.

Více se o Petře Kábrtové a Kláře Outlé dozvíte na jejich stránkách www.outlakabrtova.cz

Přidejte komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*